Pagina's

woensdag 6 november 2013

Gadget : Mobiel houder.

Ik was een paar maanden geleden voor het eerst in Amsterdam. ( Ja voor het eerst hihi )
Ik keek mijn ogen uit, wat hebben wij toch een mooie hoofdstad.
Mijn moeder houd van aparte dingen, ze heeft dus ook een kikker-tas en een vissen-tas bijvoorbeeld haha, en gingen dus een apart uitziend winkeltje binnen, daar hadden ze allemaal hele leuke gadgets.
Net zoals deze mobiel houder.



Toen ik dit zag, twijfelde ik of ik hem zou kopen, want hij was €10,- wat op zich best wel duur is voor zo'n 'simpel ' ding dacht ik.
Maar ik ben blij dat ik hem toch gekocht heb wat hij is heel handig en ik gebruik hem echt elke dag, nu helemaal voor mijn net nieuwe telefoon.
De Huawei Ascend P6.
Oké Melody het gaat over de houder waar hij opligt en niet over de mobiel zelf haha.
Ik zal even uitleggen hoe hij precies werkt.
Hier zie je de houder zonder telefoon.


Door het ronde gat wat erin zit, moet je oplader 'kopje. '
Je houd dus als het ware de houder voor het stopcontact en dan doe je de oplader erin en dan blijft de houder aan de oplader hangen.
Aan de achterkant staat ook een plaatje afgedrukt, als uitleg.





En zo ziet het er dus uit als je de oplader in het stopcontact hebt gedaan en de houder aan de oplader hangt als het ware.

Dan stop je de oplader in je telefoon, en je legt hem op de houder.
Ik heb een best grote telefoon dus het lijkt dat hij er niet oppast, maar normale tot wat grotere telefoons kunnen er makkelijk op liggen zonder eraf te vallen of glijden.
Als je 2 stopcontacten naast elkaar heb kan je in de andere makkelijk nog iets anders stoppen dus de houder hangt niet in de weg.

De houder is €10,- en te koop bij o.a de website van pylones : http://www.pylones.nl/
( De site is wel engels. )

3 opmerkingen: