Pagina's

zondag 8 december 2013

2 Rimmel London lipsticks.



Vandaag review ik voor jullie 2 Rimmel London lipsticks.
Een lipstick is een Kate Moss lipstick en de andere is een long lasting lipstick.



Ik had laatst een makeup-party van Rimmel London.
 Er kwam een visagiste van Rimmel die een smokey-eye look ging
voordoen en uitleggen, daarna mocht je de look namaken.
Ook kon je daarna Rimmel producten kopen en dat heb ik dus ook gedaan.
Dus vandaar deze twee lipsticks.
Ik heb een diep rode kleur gekocht en die heet 128 Starry-eyed.
En hier zie je de lipstick in zijn huls, ik vind hem erg mooi voor feestjes en met een naturelle oog-look.
Maar bijvoorbeeld voor school is de kleur wel iets te opvallen en donker.


Ik heb ook een swatch op mijn hand gemaakt, hier zie je heel goed de diep rode kleur.

Hier is de lipstick niet echt heel duidelijk op mijn lippen.




De volgende lipstick is de Kate lipstick!
Deze lipstick vind ik zo pretty, haha.
Toen we bezig waren met opmaken pakte ik de lipstick en probeerde ik hem uit.
Dat pakte aardig goed uit want alle dames vonden deze lipstick vervolgens prachtig,
en ik natuurlijk ook.
De Kate lipsticks hebben alleen een cijfer wat ik op zich best jammer vind.
Of het kan zijn dat ik de naam nog niet heb gevonden haha!
Hier zie je de lipstick in zijn huls.
Ik heb de kleur 101 en dit is een zacht roze kleur.


 Hier zie je de swatch naast de andere lipstick.

 Hier zie je de lipstick op mijn lippen.
Deze lipstick is perfect voor overdag of bij een heftige oog look.
Hij is iets feller dan een nude-lipstick en dit vind ik heel erg mooi.



1 opmerking: