Pagina's

vrijdag 1 november 2013

Primark haar bandana.

Hoi allemaal!

Oh wat leuk, mijn eerste bericht op mijn gloed nieuwe site.
Ja hij is nog niet helemaal af en zo, maar dat geeft niks, ik ben al  blij dat ik gezellig kan bloggen.


Laatst was ik bij de Primark en heb ik een hele leuke , nou ja soort van bandana gekocht met panterprint.
De bandana was 1,50 en dit vind ik geen geld.
Dit is de bandana:


In het strikje zit ijzerdraad zodat je het strikje in een vorm kan buigen die je zelf wilt.
Als je goed kijkt zie je het hier zitten.
- Let niet op mijn mooie gechipte nagellak :) - 


Je kan hem op 2 verschillende manieren in je haar doen, gewoon als bandana zelf.
Hier heb ik hem met een fussy donutknot gecombineerd.


Maar je kan hem ook om je donutknot heen 'rollen.'
Dat zie je hier.


Dan vouw je hem er als het ware gewoon omheen en dan kan je het strikje ook weer zo buigen
als je zelf wilt.
Dit was mijn eerste officiƫle artikel, ik hoop dat jullie hem leuk vonden.


Liefs,


Melody

Geen opmerkingen:

Een reactie posten