Pagina's

zaterdag 4 januari 2014

The Guilty Pleasure Tag.


We hebben allemaal dingen waar we ons eigenlijk best wel voor schamen.
En de dingen waar ik me een beetje voor schaam wil ik graag met jullie delen, mijn Guilty pleasures dus hihi!
Ik zou zeggen, geniet van mij beschaamde dingen haha!





Film : Zielige kinderfilms.
Ik hou, raad het of niet, van zielige kinderfilms waar ik me 
dan heerlijk bij kan inleven, alsof ik het zelf ben haha hoe slecht eigenlijk.
De film Matilda is daar een groot voorbeeld van.
Voor wie de film niet kent ( Dat kan bijna niet ) zal ik een kleine omschrijving geven.
Matilda is een heel lief en slim meisje maar ze heeft hele erge vervelende ouders die haar eigenlijk helemaal niet willen en haar alleen maar afsnauwen.
Matilda's juf is heel lief voor haar en dan komt ze er achter dat Matilda 'super krachten' heeft.
Het komt altijd wel een keer voor dat ik een traantje wegpink bij deze film.
Hij is gewoon zo zielig..


Serie : Slechte neppe reality-series.
Geordie shore! Dit is echt mijn favoriete serie.
Ik weet niet waarom, maar ik denk toch echt omdat ze doen wat ze willen en elke dag uitgaan.
Dan lig ik in mijn bed, de afleveringen te kijken die ik al 100 keer heb gezien en dan denk ik : Dit wil ik ook!
Behalve alle fake lashes en spray-tans, dat gaat toch net iets te ver voor mij.
Het leukste vind ik nog wel de aan-uit relatie/vriendschap van Gary en Charlotte.
Omdat ik precies weet hoe hun zich voelen wat eigenlijk wel heel grappig is.


Muziek : Slechte aan elkaar gemixte mixtapes + Reggaeton.
Ik hou heel erg van leuke mixtapes met veel deuntjes waar je lekker mee met je kont kan schudden haha!
Ja dat is hier het beschamends aan, ik hou heel erg van dansen en vooral van dansen wat je in die slechte reaggaeton videoclips voorbij ziet komen.
Ik weet niet hoe dat gekomen is, ik denk doordat ik bijna elke week uit ga en elke keer nieuw danspasjes ontdek als ik op de dansvloer aan het feesten ben haha!


Snack : Kleffe Mcdonalds food.
Ik hou van de kleffe,te dunne en veelste zoute patat, Vind de platgetrapte, met de teveel sla belegde hamburgers de lekkerste en ik hou van de kipnuggets.
Ja het is echt zo, veel van jullie houden ook heel erg van de Mcdonalds, maar ook veel van jullie vinden het chemische rotzooi.
Wat ik ook wel begrijp omdat je altijd in het nieuws onwerkelijke dingen hoort, en ook regelmatig foto's voorbij ziet komen van hamburgers die nog steeds niet aan het rotten zijn na 200 dagen.
Maar ik ga er altijd met veel plezier naar toe en zit van te voren al weg te dromen van wat ik eens zal gaan nemen. 


Activiteit :  Heel hard en overdreven lachen.
Hier schaam ik me heel erg voor, ik lach zo hard en overdreven.
Heel veel mensen lachen altijd omdat mijn lach zo 'grappig' is.
Maar ik vind mijn lach zo vreselijk en te erg!
Ik weet niet hoe dit ooit ontstaan is maar ik wil er snel vanaf komen ook al gaat dit natuurlijk moeilijk haha!
Ik lach ook altijd als iemand pijn heeft, en vooral bij mijn zusje lach ik keihard.
Ik denk gewoon omdat ik het leuk vind als iemand pijn heeft.
Bij hele erge dingen niet hoor, mijn vader zegt altijd dat ik van de zenuwen moet lachen, maar dit betwijfel ik nog..



Absurde verzameling/belachelijke aankoop : Teveel makeup!

Ik ben zeventien maar voor mijn doen heb ik (vind ik zelf ) best wel veel makeup.
Vriendinnen van mij hebben 1 toilettasje met een mascara en een foundation en als ik mijn collectie er dan naast denk schaam ik me toch wel een klein beetje.
Maar hey, ik vind het gewoon leuk om nog een blush toe te voegen, en nog een mooi oogschaduw-palette te kopen.
Het is eigenlijk een soort verslaving ja.
Ik zeg altijd maar, beter als roken of drinken Bijvoorbeeld! :)



Crush : Zac Efronnnnn!
Ik vind hem al vanaf groep 8 heel leuk, en ik kan me nog herinneren dat op het moment zac ging trouwen met Vanessa hudgens ik moest huilen haha!
Maar in high school musical vond ik hem helemaal geweldig, hoe hij danste, hoe mooi hij zong en hoe lief hij was tegen Vanessa.
Ik vond hem GEWELDIG.
Maar na mate ik ouder werd keek ik niet meer echt om naar beroemde knapperds.
Maar ik zit nu in een nieuwe klas, en een vriendin van mij is nog wel helemaal gek op hem, en elke keer als ze een foto van hem laat zien denk ik : Ja hij is echt een hottie!



Kleding : Laagjes, laagjes en nog eens laagjes.

In de winter wil ik het liefst het hele seizoen binnen blijven liggen onder een comfy warm dekentje of in een warm bad/bed.
Maar als ik dan naar buiten moet doe ik heel veel laagjes over elkaar heen!
Onder mijn broek die dag heb ik standaard een dikke legging die er maar net onder past en ik krijg mijn broek-knoop dan ook maar net dicht.
En aan mijn bovenlichaam draag ik het volgende : 

1 Hemd.
1 Shirt met lange mouwen, het liefst met een foute print die dan onder mijn kleding uit komt. 
1 Vest.
1 Trui.

Jullie zullen wel denken dat ik er als een Sumoworstelaar bij loop maar dit valt wel mee.
Maar als mijn jas nog aan moet begin ik er erg op te lijken haha!


Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden, en ohja, nog een HEEL FIJN EN GELUKKIG 2014!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten